Terug naar Ghana - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Britt Lala - WaarBenJij.nu Terug naar Ghana - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Britt Lala - WaarBenJij.nu

Terug naar Ghana

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

28 Juni 2015 | Nederland, Schiphol

Het is zover, ik ga dan eindelijk terug naar Ghana!
Omdat ik vorige keer zoveel enthousiaste reacties op mijn blogs had, zal ik nu proberen toch ook nog even wat te bloggen in de 4 weken dat ik in Ghana ben. Op het moment zit ik voor de gate en ga ik over ongeveer een halfuurtje boarden. Dan vlieg ik naar Londen en vanaf daar vlieg ik door naar Accra, waar ik vanavond rond 19.00 zal landen. Vannacht zal ik nog in Accra slapen en morgen zal ik de bus nemen naar kumasi, naar mijn kindjes! Afgelopen weken heb ik ze al veel aan de telefoon gehad en veel whatsappjes gekregen, het leeft echt bij ze dat ik weer kom, zo leuk! Ik ben heel benieuwd hoe het met ze gaat, hoe het met de school is en hoe het weerzien is. Ik zal de komende weekjes bij het weeshuis vertoeven, leuke dingen met ze doen en voor de rest zie ik het wel. Ik voel me in ieder geval een soort Sinterklaas of Kerstman, want ik heb een afgeladen koffer en rugzak mee vol met spullen en cadeaus, met dank aan vele lieve schenkers! Ook heb ik nog best wat sponsorgeld, dus ik zal komende weken ook gaan kijken voor een mooie bestemming daarvoor. Van dit alles zal ik jullie natuurlijk op de hoogte proberen te houden, onder andere via dit kanaal;).
Voor nu kijk ik er alleen maar heeel erg naar uit om 'mijn' kindjes weer een dikke knuffel te geven!
Veel liefs,
Britt

  • 30 Juni 2015 - 00:32

    Michelle&Theo:

    Hey lieve Britt,
    Wat fijn voor je dat je weer in Ghana bent. En zeker ook voor "jouw" kindjes.
    Wat zullen ze blij zijn om weer tijd met je door te brengen.
    Een fijne tijd en we houden je blog in de gaten.
    Groetjes en liefs Theo en Michelle Sam en Pien x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Britt

Actief sinds 11 Nov. 2012
Verslag gelezen: 591
Totaal aantal bezoekers 21189

Voorgaande reizen:

11 Januari 2013 - 24 Mei 2013

Vrijwilligerswerk Ghana

Landen bezocht: